Γεννήθηκε το 1982 στην Αθήνα. Σπούδασε Εργοθεραπεία στο ΤΕΙ Αθηνών από το οποίο αποφοίτησε το 2004 με βαθμό πτυχίου 8.04. Γνωρίζει Αγγλικά (κάτοχος πτυχίου First Certificate in English) και υπολογιστές (κάτοχος πτυχίου E.C.D.L). Είναι κάτοχος της επάρκειας του συστήματος Braille, γνωστής της Ελληνικής Νοηματικής γλώσσας και του Γλωσσικού συστήματος ΜΑΚΑΤΟΝΤο πρόγραμμα MAKATON είναι ένα εξαιρετικά ευέλικτο επικοινωνιακό – γλωσσικό πρόγραμμα που υποστηρίζει συνολικά τις δεξιότητες επικοινωνίας λόγου και ομιλίας, με ομιλία, νοήματα και σύμβολα, προσαρμοσμένο στις ανάγκες των χρηστών. Οι περισσότεροι άνθρωποι με τη χρήση της ομιλίας μπορούν και μεταφέρουν σαφές επικοινωνιακό μήνυμα στο περιβάλλον, προκειμένου να μπορούν να μεταδίδουν ανάγκες και να συμμετέχουν σε ανταλλαγή πληροφοριών. Η ομιλία έχει συνοδά φυσικά χαρακτηριστικά που την πλαισιώνουν, όπως κινήσεις σώματος ή εκφράσεις προσώπου, προκειμένου να δηλωθούν τα μη λεκτικά σημεία της με αμεσότερη παραστατικότητα. Από την άλλη, ολόκληρος ο κόσμος είναι πλαισιωμένος από οπτικές αναπαραστάσεις, προκειμένου με μία εικόνα να μεταδοθεί ένα μήνυμα. Αναπτυξιακά τα βρέφη, πριν καν πουν τις πρώτες τους λέξεις, όχι μόνο κατανοούν αλλά και εκφράζουν (θέτουν) μηνύματα προς τον φυσικό, περιβάλλοντα κόσμο αρχικά με χειρονομίες, χρησιμοποιώντας πολυαισθητηριακές λειτουργίες. Είναι μια διαδικασία που εμπλουτίζει το λεξιλόγιό τους και το μετατρέπει σε εκφραστικό. Ωστόσο, υπάρχουν αναπτυξιακές ή νευρολογικές διαταραχές σε παιδιά και ενήλικες, κατά τις οποίες η δεξιότητα της ομιλίας απουσιάζει, υπολείπεται ή χάνεται και η κατανόηση αντικειμένων ή εννοιών δε συνάδει με την ηλικία τους. Το ΜΑΚΑΤΟΝ είναι ένα πρόγραμμα που μπορεί να εφαρμοστεί σε διάφορα επίπεδα και μπορεί να υποστηρίξει ανθρώπους, τους οποίους το επικοινωνιακό και γλωσσικό έλλειμμα εμποδίζει σημαντικά στο να αλληλεπιδράσουν κατάλληλα με τον περιβάλλοντα κόσμο. Η φιλοσοφία του προγράμματος, για να στηρίξει τις ελλιπείς επικοινωνιακές και γλωσσικές δομές των αιτούντων, είναι η ενίσχυση των επικοινωνιακών και γλωσσικών δομών με εκπαιδευτικά μέσα που βασίζονται σε οπτικά μοντέλα. Μπορεί να εφαρμοστεί μέσα από την λογοθεραπεία ή / και την εργοθεραπεία σε όλα τα περιβάλλοντα (σχολείο, σπίτι, εργασιακός χώρος). Η διδακτική του προσέγγιση εστιάζεται σε πρώτο επίπεδο στην απόκτηση βασικών δεξιοτήτων επικοινωνίας και γλώσσας και σε ένα υψηλότερο επίπεδο στην κατάκτηση ανάγνωσης και γραφής. Ο βασικός στόχος του ΜΑΚΑΤΟΝ είναι η ανάπτυξη της κατανόησης και της χρήσης του λόγου. Δίνει τη δυνατότητα σε όσους παρουσιάζουν αναπτυξιακές δυσκολίες στην επικοινωνία και το λόγο να καλλιεργήσουν αυτές τις δεξιότητες και να τις χρησιμοποιήσουν με ένα απλό αλλά πολύ λειτουργικό τρόπο, έτσι ώστε να μπορούν να συμμετέχουν στην κοινωνική ζωή, να χαίρονται, να έχουν επιλογές και να διεκδικούν τα δικαιώματα τους. More ΕΛΛΑΣ.
Έχει εξειδίκευση στην Νευροεξελικτική αγωγήΗ Νευροεξελικτική Αγωγή / Bobath αποτελεί την περισσότερο διαδεδομένη θεραπευτική προσέγγιση στην Ευρώπη και Αμερική στην αποκατάσταση ατόμων με βλάβες στο ΚΝΣ όπως παιδιά με τετραπληγία, διπληγία και ημιπληγία.. Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Ένωση Εκπαιδευτών Bobath (EBTA), η μέθοδος της Νευροεξελικτικής αγωγής-Bobath προσεγγίζει διεπιστημονικά, δια μέσου της επίλυσης προβλημάτων και της προοπτικής εξέλιξης, την αξιολόγηση, θεραπεία και διαχείριση κάθε ατόμου με περιορισμένη ικανότητα πλήρους συμμετοχής στη καθημερινή ζωή, λόγω της βλάβης των κινητικών (μυϊκός τόνος, πρότυπα κίνησης), αισθητηριακών, αντιληπτικών και γνωστικών λειτουργιών, εξαιτίας διαταραχής του ΚΝΣ. Στοχεύει στην απαραίτητη και επαρκή «πίεση» (stress) στο Κεντρικό Νευρικό και Μυϊκό σύστημα ώστε το άτομο να δημιουργήσει, διατηρήσει και ενισχύσει τα αισθητικοκινητικά «μονοπάτια» (νευρονικά κυκλώματα) και να αποκτήσει ικανοποιητικό κινητικό έλεγχο στο επιθυμητό από αυτό περιβάλλον. Η Νευροεξελικτική Αγωγή / Bobath είναι μια προχωρημένη θεραπευτική προσέγγιση που παρέχεται από εξειδικευμένους φυσικοθεραπευτές, εργοθεραπευτές και λογοθεραπευτές. Αυτή η προσέγγιση γίνεται με τα χέρια από τον θεραπευτή σε ένας προς έναν θεραπεία, μέσω μιας σειράς τεχνικών παρέμβασης (διευκολύνσεων) οι οποίες προσεγγίζουν την φυσιολογική ανάπτυξη. Απευθύνεται σε παιδιά και ενήλικες που έχουν βλάβες στο ΚΝΣ οι οποίες επιφέρουν δυσλειτουργίες στη στάση και την κίνηση με συνέπεια περιορισμούς στη λειτουργική δραστηριοποίηση του ατόμου. Ονομάστηκε Bobath από τους δημιουργούς της μεθόδου: Berta, φυσικοθεραπεύτρια και το σύζυγό της Karel, ψυχίατρο/νευροφυσιολόγο, οι οποίοι εργάστηκαν πάνω σε πληθυσμό με κεντρικού τύπου νευρολογικές βλάβες από την δεκαετία του ’40. Η Νευροεξελικτική Αγωγή / Bobath βασίζεται στην ικανότητα του εγκεφάλου να επαναδομείται και να συνέρχεται μετά από νευρολογική βλάβη (νευροπλαστικότητα). Αυτή η προσέγγιση στην νευρολογική αποκατάσταση είναι διεπιστημονική, πρωταρχικά αφορά τους φυσιοθεραπευτές, αλλά μπορεί επίσης να περιληφθούν εργοθεραπευτές και λογοθεραπευτές. Οι θεραπευτές αφού τελειώσουν την εξειδικευμένη εκπαίδευση στην ΝDT δουλεύουν στενά με άτομα που αντιμετωπίζουν νευρολογικές προκλήσεις (εγκεφαλική παράλυση, κρανιοεγκεφαλική κάκωση) και τους βοηθούν ώστε να γίνουν όσο ποιο ανεξάρτητοι γίνεται. Η Νευροεξελικτική Αγωγή / Bobath συνεχίζει να εμπλουτίζεται βάση νέων θεωριών, νέων μοντέλων και νέων πληροφοριών από τις επιστήμες που ασχολούνται με τον άνθρωπο και την κίνηση του, πάντοτε υπό το πρίσμα των αρχών που έχουν θέσει διεθνή συνέδρια και επιτροπές NDT. Έτσι λοιπόν καθώς τα χαρακτηριστικά των πληθυσμών με παθοφυσιολογία του κεντρικού νευρικού συστήματος αλλάζουν, έτσι και η NDT προσέγγιση συνεχίζει να εξελίσσεται. More NDT-BOBATH και στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση More. Έχει ολοκληρώσει ετήσιο πρόγραμμα παιδαγωγικής κατάρτισης (ΑΣΠΑΙΤΕ) καθώς και ετήσιο πρόγραμμα στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
Στα πλαίσια της κλινικής και πρακτικής άσκησης της εργάστηκε στο τμήμα Αυτιστικών του Παιδοψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής, στο τμήμα παιδοψυχιατρικής κλινικής του νοσοκομείου Αγ. Σοφία, στο γενικό νοσοκομείο ΚΑΤ, στο Ειδικό Γυμνάσιο- Λύκειο Ηλιούπολης και σε δυο γενικά νοσοκομεία του Βελγίου στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus.
Από το 2005 έως και σήμερα έχει συνεργαστεί με διάφορα ιδιωτικά κέντρα θεραπειών και έχει δουλέψει ως αναπληρώτρια εργοθεραπεύτρια στα εξής ειδικά σχολεία:
- Ειδικό Δημοτικό σχολείο Κωφών και Βαρήκοων Αμπελοκήπων
- Ειδικό Δημοτικό σχολείο Κωφών και Βαρήκοων Αργυρούπολης
- Ειδικό Δημοτικό σχολείο και Νηπιαγωγείο Τυφλών-Τυφλοκωφων Καλλιθέας
- 1ο Ειδικό Δημοτικό σχολείο και Νηπιαγωγείο ΕΛΕΠΑΠ
- Ειδικό Δημοτικό σχολείο και Νηπιαγωγείο Αγ. Δημητρίου
Από το 2020 είναι μόνιμη εργοθεραπεύτρια στο 1ο Ειδικό Δημοτικό σχολείο Αχαρνών. Συνεργάζεται με το Κέντρο Ειδικών Θεραπειών ΨυχοΣύνθεση από το 2013.