Συνεδρίες Εξ Αποστάσεως

Η προσπάθεια να προσαρμοστούμε σε μια νέα καθημερινότητα, με την πανδημία να αλλάζει τα δεδομένα με τα οποία λειτουργούμε αυτό το διάστημα, αφορά τον καθένα από εμάς ξεχωριστά. Ακόμη και εάν οι όροι «μένουμε σπίτι» ή «social distancing» έχουν πλέον γίνει κτήμα μας, δε σημαίνει πως παύουμε να ερχόμαστε σε επικοινωνία.

Παρέχοντας τηλεσυνεδρίες μέσω SKYPE ή ΖΟΟΜ, πλατφόρμες συμβατές με GDPR, οι θεραπευτές των Κέντρων Ειδικών Θεραπειών ΨυχοΣύνθεση συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε τα παιδιά και τις οικογένειές τους παρέχοντας τηλεθεραπείες για όλες τις υπηρεσίες μας : λογοθεραπεία, εργοθεραπεία, ειδική διαπαιδαγώγηση, συμβουλευτική και ψυχολογική υποστήριξη. Για  τις ανάγκες των εξ΄ αποστάσεως συνεδριών έχουμε μετατρέψει σε ψηφιακή μορφή μεγάλο όγκο παιδαγωγικού υλικού, ο οποίος είναι διαθέσιμος στους θεραπευτές του κέντρου μας για την υλοποίηση των τηλεθεραπειών. Αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνολογίας τα παιδιά των κέντρων μας έχουν ελεγχόμενη πρόσβαση σε υλικό και εργασίες για εξάσκηση στο σπίτι και οι θεραπευτές μας έχουν στη διάθεσή τους μεγάλο όγκο ψηφιοποιημένου παιδαγωγικού υλικού για την υλοποίηση των θεραπειών και την ανάθεση εργασιών.

Διαβάστε περισσότερα και κλείστε το ραντεβού σας τώρα!

Skip to content

Πόσο διαφορετικό είναι το παιχνίδι των αυτιστικών παιδιών;

Τα παιδιά με αυτισμό παίζουν διαφορετικά από άλλα παιδιά. Ακόμα και σε πολύ μικρή ηλικία, τα παιδιά με αυτισμό είναι πιο πιθανό από τους τυπικούς τους συνομηλίκους να ευθυγραμμίζουν αντικείμενα, να παίζουν μόνα τους και να επαναλαμβάνουν τις ίδιες ενέργειες ξανά και ξανά. Είναι επίσης λιγότερο πιθανό να συμμετάσχουν σε παιχνίδια που απαιτούν συνεργασία ή κοινωνική επικοινωνία.

Συνέχεια...

Αξιοποιήστε στο έπακρο το παιχνίδι με το παιδί σας με αυτισμό

Μόλις το παιδί σας με αυτισμό μπορεί να παίξει μαζί σας και παίζει με παιχνίδια, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το παιχνίδι για να δημιουργήσετε δεξιότητες σε άλλους τομείς. Για παράδειγμα, μπορείτε να εστιάσετε στην επιβράβευση ορισμένων δεξιοτήτων, όπως η εναλλαγή σειράς, το παιχνίδι για μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα ή η επιλογή μιας ποικιλίας παιχνιδιών για να παίξετε.

Συνέχεια...

Τι είναι η εργοθεραπεία;

Η Εργοθεραπεία στα πλαίσια της πρώιμης παρέμβασης μπορεί να αναγνωρίσει έγκαιρα και να αντιμετωπίσει τις δυσκολίες που εμφανίζονται στην ανάπτυξη του παιδιού. Αν έχετε παρατηρήσει δυσκολίες, είναι επιστημονικά τεκμηριωμένο ότι πρέπει να αντιμετωπιστούν από τα πρώτα κιόλας χρόνια της ζωής του παιδιού. Ειδάλλως θα δημιουργήσουν βάσεις που θα εμποδίσουν το παιδί να ενταχθεί ομαλά στο σχολείο, σε παρέες και στην μετέπειτα ενήλικη ζωή του.

Συνέχεια...

Πώς πρέπει να φερόμαστε στο άτομο που παρουσιάζει τραυλισμό;

O τραυλισμός αποτελεί φαινόμενο με περιοδικότητα. Δηλαδή κατά περιόδους μπορεί να είναι ιδιαίτερα έντονος και σε άλλες περιόδους το παιδί μπορεί να μην τραυλίζει καθόλου. Οι γονείς λοιπόν δεν πρέπει να πέσουν στην παγίδα του εφησυχασμού.

Συνέχεια...

Προβλήματα εκπαίδευσης στην τουαλέτα

Μερικά παιδιά είναι έτοιμα να ξεκινήσουν την εκπαίδευση στην τουαλέτα μόλις συμπληρώσουν τους 18 μήνες τους, αλλά πολλά παιδιά δεν ενδιαφέρονται καθόλου γι’ αυτό μέχρι να πλησιάσουν τα 3 τους χρόνια. Ακόμη και σε παιδιά με τυπική ανάπτυξη η εκμάθηση τουαλέτας είναι συχνά μια δεξιότητα που κατακτείται δύσκολα.

Συνέχεια...
Πριν μιλήσουν τα μωρά

Πριν μιλήσουν τα μωρά…

Πριν τα μωρά μάθουν να μιλούν σε μία γλώσσα πρέπει να έχουν αναπτύξει κάποιες βασικές δεξιότητες. Αυτό σημαίνει ότι ακούνε και καταλαβαίνουν πολλά περισσότερα από όσα νομίζουμε!

Ποιες λοιπόν είναι οι βασικές δεξιότητες που πρέπει να έχει ένα μωρό από τη στιγμή της γέννησής του μέχρι τη στιγμή που θα ξεκινήσει να μιλάει;

Συνέχεια...
Back To Top